Gæstebog
Indlæg i Gæstebogen er udelukkende udtryk for forfatterens personlige meninger og synspunkter. Derfor er indlæggene på ingen måde udtryk for DRK Region Lolland-Falsters holdninger eller synspunkter.

Evt. spørgsmål i Gæstebogen til Region Lolland-Falster besvares ikke. Spørgsmål skal rettes til formanden for det relevante udvalg eller til regionslederen enten via e:mail eller telefon.
Skriv i gæstebog
Skriv nyt indlæg.
Gæstebogen indeholder 16 indlæg.

30-08-2016Efterlysning#6
 Skrevet af Per Lindsten
 Efterlysning: Vi savner indlæg fra jer til vores Gæstebog. Ikke siden vores nye hjemmeside, har der været indlæg i Gæstebogen. Det er da lidt tamt. Hvor er i henne??? Gæstebogen er tiltænkt som det sted, hvor vi kan kommentere, debattere, komme med ris og ros eller gode råd / forslag. Og det er også et måleinstrument for, hvordan i tager imod de arrangementer, som Regionen tilbyder. Både fra Regionens medlemmer, men så sandelig også fra alle jer, som bakker op om de arrangementer, som Region Lolland Falster arrangerer… Derfor denne opfordring til at komme til tasterne og giv udtryk for jeres synspunkter. Jeg syntes vi savner noget feedback fra jer derude. Indlæg vil være kærkomment, hvis i har noget på hjertet. Mange hilsner Per Lindsten Webansvarlig

06-02-2016SUPER ny hjemmeside#5
 Skrevet af Gert Mikkelsen
 Det er skønt at kunne danne sig et hurtigt overblik for det man vil kigge på.

03-02-2016Hjemmeside#4
 Skrevet af Peter Rasmussen
 Tillykke,ser godt ud,god beslutning.

01-02-2016Super flot hjemmeside#3
 Skrevet af Rene' Hansen
 Hej. Tillykke med den nye hjemmeside. Den er mobil venlig også. Den bliver lagt ind som foretrukne.

01-02-2016Tillykke#2
 Skrevet af Andreas Nielsen
 Ser godt ud med den nye hjemmeside. :)

31-01-2016Tillykke med den ny side#1